استاد چت چت رومی برای همه چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم
لیس گپ,لیس چت,استاد گپ,استاد چت,عشق گپ,عشق چت,مهرناز چت,مهرناز گپ,پرسکلوپ چت,پرسکلوپ گپ,چت,چتروم,چت روم
چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم
پنج شنبه 19 تير 1399 ساعت 10:55 | بازدید : 192 | نویسنده : لیس گپ | ( نظرات )

چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم (چطور در چت پسری را تور کنم؟)

امروزه دنیای ما انسان‌ها با حضور تکنولوژی تغییرات فراوانی کرده است؛ یکی از مهم‌ترین این تغییرات در حوزه ارتباطات رخ داده است. فضای مجازی و برنامه‌های مختلف گفت‌و‌گو مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام این امکان را برای افراد فراهم کرده است که خیلی راحت‌تر از گذشته با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. یکی از موارد پر استفاده از این برنامه‌ها، در دوران آشنایی است؛ افراد سعی می‌کنند با وجود محدودیت‌هایی که این برنامه‌ها نسبت به ملاقات‌های حضوری دارند، باز هم به طرز صحیحی از آن برای ارتباط استفاده کنند؛ اما آیا گفت‌و‌‌گو در فضای مجازی مشابه گفت و گوی رو در رو است؟ جواب این سوال این است: هم بله و هم نه.

درست است که شما اگر مهارت‌های ارتباطی لازم را داشته باشید، در اینجا کارتان راحت‌تر است، اما به طور کلی اینکه بتوانید در چت‌هایتان فردی جذاب باشید نیز سواد و مهارت‌های خاص خودش را دارد. اگر شما می‌خواهید در چت و پیام‌های خود فردی جذاب باشید، بهتر است روش درست پیام دادن را یاد بگیرید. شما می‌توانید به‌راحتی اصول دلبری کردن در فضای مجازی، جذب فرد مقابل در چت، تور کردن پسر در چت را  یاد بگیرید. به‌علاوه، می‌توانید آموزش‌های خیلی ساده‌ای درباره روش‌های برای باز کردن سر صحبت یا دعوت غیر مستقیم فرد مقابل به بیرون برای آشنایی بیشتر و … را ببینید. برای یادگرفتن این مهارت‌ها، با ما همراه باشید.

فهرست مطالب [نمایش]

چطور چت کنید تا همواره برای طرف مقابل جذابیت داشته باشید  

شما نیز حتما معتقد هستید که وقتی به دنیای هیجان‌انگیز آشنایی با جنس مخالف قدم می‌گذارید، هیچ راهی برای فرار کردن از چت کردن و پیام فرستادن وجود ندارد. پس برای این که در این راه موفق‌تر باشید، توصیه‌های زیر را بخوانید تا یاد بگیرید که چطور باید در فضای مجازی با طرف مقابلتان چت کنید و از او دلبری کنید.

هرگز پیامهای سادهای مانند یک سلام” خالی را نفرستید 

معلوم نیست که از چه زمانی تا این حد تنبل شدیم، اما فرستادن پیام ساده‌ای مانند یک “سلام” خالی بدون شک جایزۀ تنبلانه‌ترین روش ممکن را برای چت کردن در یک رابطه به خود اختصاص می‌دهد. درست است که می‌خواهید طرف مقابل را وادار کنید تا تکانی به خودش بدهد و او را محک بزنید که آیا اصلاً دوست دارد با شما وارد رابطه شود و برایتان پیام بفرستد یا خیر، اما روش‌های خلاقانه‌تر بی‌شمار دیگری هم برای جلب توجه او وجود دارد. پیامی برایش بفرستید تا دلیلی برای جواب دادن به شما داشته باشد. مثلاً می‌توانید پیام‌های زیر را امتحان کنید:

(البته مثال‌هایی که در اینجا آورده شده، مربوط به کسانی هست که با یکدیگر به قصد ازدواج آشنا هستند و می‌خواهند رابطه‌شان را صمیمی‌تر کنند و در مورد کسانی که ارتباط نزدیکی با یکدیگر ندارند، توصیه نمی‌شود).

  • سلام عزیزم، امروز اوضاع چطور پیش میره؟
  • سلام سلام سلام، تمام صبح داشتم بهت فکر میکردم …

اگر او را خیلی نمی‌شناسید و می‌خواهید ارتباطتان را با او شروع کنید، بهتر است یک موضوع مشترک را بهانه کنید؛ به عنوان مثال اگر یک جلسه غیبت کردید، از همکلاسیتان درباره مباحث آن جلسه سوال کنید یا درباره آخرین موضوعی که صحبت کردید عکس یا نوشته‌ای ارسال کنید.

پیام‌های بالا دو فایده دارد؛ اول این که به او می‌فهماند به یادش بوده‌اید و دوم این که دلیلی به او می‌دهد تا به شما جواب بدهد. هدف اصلی از فرستادن پیام این است که طرف مقابل را درگیر گفتگو کنید، پس با فرستادن پیام‌های بی‌معنی از هدف اصلیتان دور نشوید. می‌خواهید یک قرار ملاقات با او ترتیب بدهید؟ فقط می‌خواهید احوالش را بپرسید؟ می‌خواهید گفتگوی صمیمانه‌تری با هم داشته باشید؟ هنگامی که اولین پیام را برای شروع کردن چت می‌فرستید، هدف اصلیتان را در نظر داشته باشید.

به او نشان بدهید که زندگی شخصی خودتان را دارید 

شاید فکر کنید احمقانه است که مردان عاشق زنان دور از دسترس هستند، اما قدرتی را که با از دسترس خارج کردن خودتان و وادار کردن طرف مقابل به دنبال کردن شما پیدا می‌کنید، دست‌کم نگیرید. اگر همیشه در دسترسش باشید، ممکن است جذابییتان را برای او از دست بدهید. اما اگر به او نشان بدهید یک بانوی پرمشغله هستید که مسئولیت کارهای زیادی را به عهده دارد، برایش جذاب‌تر و خواستنی‌تر خواهید شد. اگر می‌خواهید در چت جذاب باشید، به او بفهمانید که نمی‌توانید همیشه در دسترس باشید. وقتی با دوستانتان بیرون می‌روید، به شیوه‌ای به پیامش جواب بدهید که متوجه بشود الان بیرون هستید و پیامش را بعداً با دقت می‌خوانید و جواب می‌دهید.

این روش قبل از هر چیز مودبانه است، چون وقتی پیامی را برای یک نفر می‌فرستید و او تا ساعت‌ها بعد جوابی به شما نمی‌هد، مسلماً عصبی می‌شوید. به این ترتیب دریافت پیام را تایید می‌کنید، اما با ملایمت به او می‌فهمانید که فعلاً در دسترس نیستید. همچنین می‌توانید به او بگویید که الان کجا هستید، مثلاً می‌توانید عکسی را از کنسرتی که در حال تماشایش هستید یا غذایی که سفارش داده‌اید، برایش بفرستید. به این ترتیب در عین حال که به او نشان می‌دهید زندگی شخصی خودتان را دارید و این‌طور نیست که تمام روز منتظرش بنشینید تا شاید پیامی برایتان بفرستد، او احساس می‌کند به هم نزدیک‌تر شده‌اید.

می‌توانید پیام‌هایی مانند پیام‌های زیر را برایش بفرستید:

  • چقدر خوب شد پیامت رو دیدم؛ راستش داشتم می‌رفتم چند تا از دوستامو ببینم. بعد از برگشتنم می‌تونم بهت زنگ بزنم؟
  • سلام آقای … . الان من پیش دوستانم هستم، به محض اینکه رفتم خونه حتما بهتون پیام می‌دم. (اگر خیلی همدیگر را نمی‌شناسید؛ مثل همکلاسی؛ همکار یا … )

از او سوال بپرسید 

وقتی هنوز در مرحلۀ آشنایی هستید، دوست دارید که طرف مقابل سوالاتی دربارۀ زندگی شخصی و علائقتان بپرسد، پس چرا خودتان این کار را متقابلاً انجام ندهید؟ سوال پرسیدن دربارۀ شغل، خانواده، سرگرمی‌ها و روز عشقتان راهکار فوق‌العاده‌ای برای علاقه‌مند نگه داشتن او به خودتان است. وقتی به زندگیش علاقه نشان می‌دهید، او مطمئن می‌شود که برایتان اهمیت دارد و خودش هم متقابلاً به شما توجه می‌کند.

  • راستی جلسه امروز چطور پیش رفت؟
  • خواهرت فردا میاد پیشت، درسته؟ برنامه‌تون چیه؟

 

 

حتما بخوانید: با این چند تا پیام قلب پسرها را به دست بیاورید  

 

همیشه سریع جواب پیامهایش را ندهید

شما نباید در زمان آشنایی بازی‌های روانی راه بیاندازید؛ اما اگر با سیاست پیش بروید و راهکار مناسبی را انتخاب کنید، مطمئناً موفق خواهید شد. اگر الان ظرف چند ثانیه به او جواب دهید، اما بعد از گذشت چند هفته یا چند ماه، وقتی شور و اشتیاق اولیه فروکش کرد، پیام‌هایش را با تاخیر جواب بدهید، چه اتفاقی می‌افتد؟ او به سرعت متوجه موضوع می‌شود. به علاوه باز هم مسئله تعقیب کردن و جذابیت آن مطرح است. اگر به سرعت جواب بدهید، احساس می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و ادامه دادن به رابطه دیگر برایش چالش‌برانگیز و جذاب نخواهد بود.

قاعدۀ کلی دیگر این است که ببینید او چقدر سریع جواب پیام‌هایتان را می‌دهد. اگر کل روز طول می‌کشد تا او جوابتان را بدهد، مسلماً درست نیست که در لحظه به او جواب بدهید. اما اگر او به سرعت به پیام‌هایتان جواب می‌دهد، شما هم می‌توانید همین کار را بکنید. فقط قبل از جواب دادن به او کمی دست‌دست کنید تا مدتی بگذرد یا گوشی تلفنتان را در اتاق دیگری بگذارید تا صدای نوتیفیکشن‌های پیام‌هایش را نشنوید.

از ایموجی استفاده کنید، اما مراقب باشید که زیادهروی نکنید  

همان طور که چت کردن و پیام فرستادن برای یکدیگر ظرف سال‌های گذشته تغییر کرده است، استفاده از ایموجی‌ها نیز کاملاً متحول شده است. امروزه دیگر فقط نوجوانان از این شکلک‌ها استفاده نمی‌کنند؛ بسیاری از بزرگسالان نیز منظور اصلی خود از به کار بردن واژگان مختلف را به کمک ایموجی‌ها واضح‌تر بیان می‌کنند و به این ترتیب از سوءتفاهم‌ها و سوءتعبیرهایی که ممکن است از خواندن یک متن ساده پیش بیاید، جلوگیری می‌کنند. اما مراقب میزان استفاده‌تان از ایموجی‌ها و گیف‌ها باشید. اگر طرف مقابل تا به حال حتی یک ایموجی هم برایتان نفرستاده است، مسلماً دوست ندارید که با اضافه کردن این شکلک‌ها به پیامتان بچه به نظرش برسید. سعی کنید پیام‌هایتان متناسب با پیام‌های طرف مقابلتان باشد و همگام با او پیش بروید.

در مثال‌های زیر می‌بینید که استفاده از ایموجی چگونه معنای متن را واضح‌تر منتقل می‌کند:

  • بدون ایموجی: کی گفته دلم برات تنگ شده؟
  • با ایموجی: کی گفته دلم برات تنگ شده؟


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
<-Text1->
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
لیس گپ|لیس چت|استاد گپ|استاد چت|عشق گپ|عشق چت|مهرناز چت|مهرناز گپ|پرسکلوپ چت|پرسکلوپ گپ|چت|چتروم|چت روم
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عسل چت|عسل جون چت|چت روم|چتروم|ناز چت|باران چت|چت فارسی و آدرس ostadd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1412
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 56
:: بازدید هفته : 359
:: بازدید ماه : 3166
:: بازدید سال : 4806
:: بازدید کلی : 6999